Fantasy...

četvrtak, 21.09.2006.

Eto tako malo slika....

Bilo bi lijepo sada ovdje otputovati

Image Hosted by ImageShack.us

Christina Aguilera koju trenutačno slušate n ovom blogu...

Meni su ovi psići preslatki i nisam mogla odoljeti a da ih ne stavim

- 17:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Dan za danom...

Danas ovo moram napomenuti iako inače nisam tračerica al ovo vrijedi poslušati...kako neki ljudi mogu biti tvrdoglavi...Naime danas smo na satu hrvatskog radili neke pjesme i ,morali smo ih analizirati ali u grupi.Ja sam bila u grupi sa onom curom kaj je pala na maturalcu u minici inace ona iima vrlo iritantan glas i vrlo je živčana osoba;no dobro.I tako mi dođemo na vrstu stiha.Moja best frendica i ja kažemo kako je to vezani stih a u drugoj pjesmi slobodni al ova kaže suprotno.I tako smo se neko vrijeme prepirali s njom te budući da je ona bila predstavnik grupe odlučile smo ju poslušati.Na kraju se ispostavilo da je ona bila u krivu a mi u pravu.Ak ste kaj shvatili iz ovog ok,ak niste jedino trebate znat da zbog nje nismo dobile petice i za dlaku izbjegle 4. Kad nas je profa pitala želimo li da nam se ta ocjena upiše rekle smo naravno da ne.Sva sreća da je danas profa bila dobre volje.Da poludiš.Mrzim biti s njom u grupi.Kako mi ona ide na živce.Pogotovo na likovnom kada ne nosi pribor,onda posuđuje od drugih i po mogućnosti dio pribora i uništi. Npr.danas smo radili s tušem. Jedna cura je imala tuševe u nekoliko boja,Njoj se prvo dogodilo da je prolila crveni tuš,pa zatim pola smeđeg,pokapala nešto plavog tuša (kojeg je btw bilo jako malo),zaim i smeđi i žuti-skraćeno sve osim crnog kojeg nije koristila.Što mislite sada kako je meni uz nju?Ako netko ima neko rješenje neka ga slobodno ostavi u komentarima....ufffff

SEE YA!!!!!

- 17:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 19.09.2006.

Maturalac u Rovinju

napomena:u ovom postiu su opisana 4dana maturalca i još neke sitnice ali se isplati pročitati to...vjerujte mi

Počela je školska godina ial ono što je nevjerojatno jest to da sam ja i dalje happy. Prije nisam voljela školu ali ove godine mi je ok.Željela bih ispričati kako je bilo na našem maturalcu.
Pa eto: Kada smo krenuli na maturalac svi smo bili spremni na ludovanjesmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh.Budući da je to samo 4 dana htjeli smo maksimalno iskoristiti vrijeme za zabavu s obzirom na to da smo tada mislili kako nećemo imati dovoljno slobodnog vremena.Naime naš profesor je izabrao ponudu koja je uključivala mnogo razgledavanja.U busu smo se svi naravno šalili i smijali.Nakon nekoliko sati stigli smo prvo u Motovun,samo smo samo išli u razgledavanje.(i naravno po sladolede i sl.)Inače Motovun ima i njduže stube u Hrvatskoj ali se po njima nismo penjali. Već je u Motovunu jedan od dečkiju pao i ozlijedio koljeno,pa smo se sada svi šalili da ćemo na kraju maturalca svi doći u gipsu doma.hehehe.Nakon Motovuna krenuli smo prema Humu,najmanjem gradu u Hrvatskoj.Prošli smo također kroz aleju glagoljaša.Nakon Huma napokon smo krenuli prema Rovinju.U Rovinj smo stigli kasnije poslijepodne.Otišli smo se svi okupati u moru i nakon toga na večeru.Sobe nam jedino nisu bile baš najbolje ali to nije bilo bitno.Naon svega toga spremili smo se i svi zajedno otišli u centar Rovinja gdje smo prema dogovoru s profesorom mogli ostati do 12:00 kada smo se svi trebali ponovno okupiti i zajedno poći u hotel.Na putu do centra jedna cura koja inače ljetuje u Rovinju pa je ona bila zajedno s voditeljicom uspjela je i u minici,onako lijepo sređena ,pasti je na zadnjoj stepenici...roflnetrebam ni spominjati koji je to smijeh bio....Vratili smo se oko 1,1:30Moja najbolja frendica i ja kao i još neki uopće nismo spavale nego smo stalno išle kod naših ostalih frendica u sobe i one k nama,bolje rečeno-prešetavali smo se po htelu i bježali od čuvara.Neki su puštali i pjesmu šampanjac po hodnicima.Naš razred inače ne sluša narodnjake,ali nam je to bilo urnebesno zabavno tako bježati po hotelu,ne spavati i sl.Sljedeći dan svi smo bili umorni kada je trebalo ići na doručak no to nas nije smetalo jer nismo imali namjeru time si pokvariti maturalac.Nešto kasnije spremili smo se i krenuli u razgledavanje Poreča i išli smo u neku spilju.Inače u spilji je bilo baš fora...smijehsmijehKada smo se vratili trebali smo ići na Crveni otok ali smo preopustili brod te smo išli na Svetu Katarinu i tamo smo proveli većinu poslijepodneva.Kasnije smo se vratili na večeru,a nakon večere spremili se za disco.Ali ne onaj kao u dječjim ljetnim kampovima nego pravi.Tamo smo također mogli biti do ponoći a tada bi se trebali dogovoriti s profesorom želimo li još ostati(da napomenem naš je profač predložio da ako ćemo htjeti moći ćemo možda ostati duže) mi ipak nismo ostali tamo niti do ponoći jer nam je postalo previše dosadno. Većinom su puštali iste pjesme pa nam je plesanje dosadilo te smo se mi vratili u hotel i tulumarili.Ja i moja best frendica otišle smo u sobu s u kojoj su se nalazile naše ostale frendice i tamo smo pile coca colu,puštale muziku s moba,prešetavale se po hotelu,bježale od čuvara,ponešto ipak spavale,ah da moram napomenuti da smo obično svi spavali za vrijeme vožnje u autobusu kako bi nadoknadili,igrale poker,kems i sl. Kako smo spavale kod frendica? Jednostavno na rezervnim dekama na podu. Treći dan u planu je bio doručak,Brijuni, Pula i kupanje,i možda večernji izlazak,no taj dan smo odlučili ostati u hotelu a evo i objašnjenja: Kada smo se vratili s Brijuna,neko vrijeme smo ostali u Fažanama.Za to vrijeme su profesori pijuckali nekaj u kafiću a mi smo pokupovali Bacardi breezere,a neki koji su bili još više otkačeni kupili su i pivo,votku i rum,uspjeli smo naći prodavaćicu koja nam je to prodala.Ovime ne potićem pijenje alkoholnih pića,ali jednostavno moram ovo napisat. I tako smo mi ta pića skrivali od profesora za vrijeme ručka,Pule i povratka u Rovinj sve do večeri.Ah da navečer smo se još i kupali u moru prije večere.Navečer su neki dečki bili uhvaćeni pijani ali su samo dobili kaznu-Na spavanje.Oni su i cinkali neke cure tako da su i one uhvaćene,no nas nisu cinkali. Kada su profači došli provjeriti našu sobu naša su pića bila dobro skrivena i mi smo pile coca colu...partywinknaughtyI tako smo mi ipak malo više popile ali dovoljno malo da se so jutra otrijeznimosmijehsmijehsmijeh.Slijedeći dan bio nam je ujedno i zadnji dan.Spakirali smo se svi rano ujutro,doručkovali,krenuli u obilazak Rovinja ,a kasnije smo posjetili i NP Risnjak te tek onda krenuli kući.Kada smo došli svi smo se pozdravili i vidjeli naravno sutradan u školi sa dovoljno događaja za pričanje pod satovima i odmorima još slijedećih nekoliko tjedanasmijehsmijehsmijeh Ah da moram napomenuti da mi koji smo pili samo brezere da su mame to znale,a za ove koji su pili i pivi i votku i rum nemam pojma jesu li roditelji znali...

To bi bilo sve od mene za danas,sada moram krenuti na izvanškolski njemački

smijehSEE YA !!!!!!!!!!!smijeh

- 15:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.09.2006.

Evo sličica

Scena iz najdražeg filma-Pirati s Kariba 2 (naravno sviđa mi se i prvi dio)

Najdraži pjevač-Robbie Williams

Budući da volim zmajeve...

I lijepi pejzaži...

- 19:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Uvod

Trebala bih nešto napomenuti budući da mi je ovo prvi post.
-ovaj blog nije ništa vezano za fantaziju,jedini razlog zašto je naziv takav jest jest taj da je u mašti sve lijepo,stoga sam odlučila grafički dizajn bloga urediti u tom stilu...Ovaj blog nije moj rad ja ne radim dizajne.Slike i slično nisu moj rad osim ako to nije posebno napomenuto.No dobro da ne izlanem neku glupost u prvom postu pozdravljam čitatelje(koji su čitali moj prijašnji blog,sada izbrisan) i ostale buduće čitatelje...